Känslor.

Jag kommer aldrig någonsin o glömma dig. Du va den bästa som har hänt mig. Jag va så Jävla lycklig med dig. Du var helt enkelt allt på jorden för mig. du fick mig på humör. O jag dog för dig. Kommer aldrig o glömma dig. det måste du förstå. Och så måste du veta att du kommer aldrig o förlora mig. Det behöver du inte var rädd för. det Kan jag lova dig. du är en så fin kille som jag släppe taget om. på grund av en person. Förlåt. Du är så jävla underbar så det är inte sant asså. Det va en jobbig natt både för dig o mig. Den värsta någonsin. Vill bara glömma den stunden. Jag satt o grät i flera timmar. Min bästa kompis trösta mig. Om jag inte skulle ha henne med mig där skulle jag säkert o lidit så mycket. så jag inte visste vart jag skulle ta mig till:(

Jag saknar dig så jävla mycket. O de vi hade. men bara för det som hände så kommer det aldrig bli vi igen...
Jag som ville ha såna Vackra minnen med dig gubben! O du ville ha det med mig oxh:)
Men som du sa i natt "Jag visste att kärleken skulle göra ont, men aldrig så här ont." Jag försöker läka mig oxh, men det kommer ta ett bra tag. Jag vill må bra som jag gjorde när jag hade mig i dina händer. Du är så jävla underbar kille. o du förtjänar någon bättre.

You are so missed, so it is not wise. I will love you anyway. No one can change that. O in my heart it will remain until death, Tim (D) Bella. For You Are My anyway. Hope you understand it. For I want you to know. I miss you so damn much. <3

http://www.youtube.com/watch?v=vsCnm_KV5XA&feature=relmfu Här är en låt till dig!<3

Från din bella bus.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0