Underbar Dag med släkten i Göteborg.

God kväll.
Idag Har jag varit i Göteborg med min Familj o firat påsk o min födelsedag. Fast jag vet att jag fyller år om 13 dagar. Men ändå. Inget fel o fira några dagar före,hehe:)
Jag hade sovit för lite i natt. o så. Inte bra. för det var idag som jag skulle vara pigg. Hmm det gick ju år skogen..JAg somna massa gånger, en gång ute på en bengt o sen vid köksbordet. Inte så bra alls..:(
Inte när hela släkten från alla möjliga städer kom i fria mig o syrran. Men nu är det gjort o inget kan man göra åt det nu..
MEn så fick jag 800 kr av farmor o farfar. ska till gekås snart om några veckor.:) Shoppa loss deet älskar jag :D
Så lekte jag med mina små kusiner. Så nu är jag helt slut. haha xD
MEn har haft en underbar dag. O underbar Vecka med dom bästa:D
 MEn nu ska jag dunka musik:) så ni får ha det så bra, HEjdå!
Puss Bella!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0