20/6-2012

Hej!
Idag vakna jag kl 7, skumt jag hade satt på väckaklockan:/ men ja skulle iväg till sjukhuset med pappa!
Men så åkte vi till sjukhuset, de tog en timme.. Men sen köpte pappa en kamera till mig! Lycklig tjej här!
vad ska man göra utan sin pappa? Jag skulle inte klara mig o leva utan han! Men sen handla vi lite. sen åkte vi hem, å jobba en kvart! sen orka jag inte mer. ahh, så har jag storstädat eller håller fortfarande på ,orkar inte allt på engång, bara åå dammsuga kvar, de gör jag ikväll :)
Imorn åker jag till bästisen Filippa, så bloggar inte på ett par dagar, sen på fredag när ja kommer hem, då kommer moa, åååååh såååå kul :D men hon stannar hela helgen hos mig, så bloggar inte då heller. om ja inte hinner förstås! men nu ska ja fortsätta med de jag håller på med.
Hejdå.ß

BTW, kom inte på någon rubrik, så skrev datumet istället!

lägger upp någon bild sen, eller så får ni vänta tills söndagkväll eller måndag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0